Friday, August 24, 2007

Tiada motif

Yesterday was a hectic one and tiring.


Since it is only a month before ramadhan, i thought this would be a good month to clear my debts, my puasa I mean.


Kan. Dah nak dekat baru nak menggelupur.


So yesterday happened to be a nice day to puasa because it was raining the whole day. But, Iam feeling extermely hungry and horny.


Bodoh betulla.asyik-asyik aku tengok cikedis atas meja yang aku tak abis makan semalam but I told myself. Rilekla lagi beberapa jam je lagi. Then my boss called asking me to show him the way to Kota Damansara. Dia ni nama je reti business tapi bab jalan-jalan memang fail la. Well, hehe if you know me , I am too not so good with route but I have improve tremendously ok. So I told him to come and see me sebab dia pon ada benda yang dia nak ambik. Rude tak rude aku ni suruh boss datang jumpa? Haha.


Anyway dengan segala kepenatan, I decided to watch E! untuk melekakan diri sendiri when suddenly feel like terkench. That time it was already 3.45 pm.


And I think you can guess what happen when I unzipped my pants.
Adalah marah dan kecewa. Sudah dekat pukul 4 barulah tahu hari ini tak payah puasa.


Disebabkan kecewa dan marah, telah memakan makanan maid ynag tidak dimakan oleh maid sebab dia dah chow awal. Juga, bertindak mengikut boss ke kota damansara setelah menghabiskan cikedis. Dimana kemudian adalah pergi memakan ramen di sakae dan diikuti oleh membeli big apple 1 kotak.


Dan balik ke rumah terus tido akibat kekenyangan yang keterlaluan.


I totally forgot that I am supposed to diet. I mean before gwen concet, actually I was planning to wear my tube butttttttttt bila aku pakai tetibe perut aku nampak boroi gile and plus I can't get into any of my jeans comfortably. But then again, I would like to put the blame to my menses for making me bloat.Tidak, ini semua salah dia, mana mungkin aku boroi [denial haha].


I end this entry yang tidak bermotif dengan thank you.

No comments: