Tuesday, September 27, 2005

Luapan Amukan

Yeeee..Perasan tak aku dah lama tak mengamuk? Hahahaha.Guess what. Today is going to be the day I am going to make my luapan amukan. Sorry lah. Aku ingat nak tepon ag, tapi aku rasa dia tak larat dah nak layan crite crite amuk aku ni,so here it goes.


1. Bodoh punye client. Bukan clientla tapi HR die. Kalau kau tak baca email aku cakap jelah, janganla nak tipu-tipu.Sebab engkaula 12 candidate aku tak dapat pegi interview sekarang position tu dah close. Maknanya aku tak boleh place candidate. Bodohla engkau niiiiiiiiii..malas pulak tu.Cuba cakap skang, siapa cakap melayu je yang malas? Kau ingat suara kau lembut konon aku tak marah la ye?


2. Kenapa ramai orang yang tak tau baca instruction dalam dunia ni.Kalau aku cakap aku nak skill A dengan requirement B, ikutla..Kalau kau ade requirement FGHJ tak payahla apply.Lepas tu nak marah kenapa tak terpilih. Aku belasah jugak kau ni kang.


3. Aku benci bloodsuckers. Engkau kalau rasa tak boleh nak pegi dgn gaya hidup mewah settlela dengan gaya hidup yang kau mampu. Ni tak, nak buat rumah, nak beli kete, nak itu, nak ini.Lepas tu mintak duit bapak aku la plak.Kau ingat bapak aku ni pegi keje jauh-jauh sebab nak bagi korang seme duit ke? Kau tau tak aku sedih bila bapak aku keje jauh, aku rindu bapak aku. Ada ke korang pedulik, haa lepas tu bila bapak aku balik tiba-tiba nampak je muka sesekor. Hoih, mak aku pon dah bertaun tak tuka kete tau, pakai je kete buruk tu.Aku ni haaaaaaa..lagila sekarang takde kete dah, bagi adik aku pakai. Taikla korang ni.


4. Dah nak raya tapi perut aku buncit jugak.Macamana la niii..Baru ingat nak jogging tapi puasa la pulak.Nak buat sit up macam tak dapat sebab dah dua hari kaki aku sakit.Apa ntah yang aku buat weekends ni.Haaa..cakap pasal raya ad eke mak aku suruh aku bagi duit araya dekat bloodsuckers?Hoih..Apahal?????????????????????????


5. Okla.baik aku benti seblum boss aku plak yang buat luapan amukan.

Dah.tata

No comments: