Thursday, January 25, 2007

Milk the banana

Yesterday was a pantek day since the internet connection fucked up on me and perbagai kesah sengal lagilah kan. So untuk mengubat kedukaan, I decided to ponteng kelas political economy. I tell yewlah that class boleh menyebabkan otak bernanah ok. I mean, siapakah aku untuk mencintai politic+economy [walaupon subject tu macam lain maksudnye].Now yew tell me la. Aku cuma lukis lukis bunga je masa die mengajar jadi if I go then for sure I would menggelupur dalam kelas sambil buat muka celake right? Siapa yang sakit hati? For sure it's me la. Hehe.


But yes, I do feel better staying at home while looking at the watch and gelak dalam hati. Hihi,kesian budak-budak dalam kelas tu semua. Well, happiness is a good thing because I decided not to eat nasik for dinner and decided to make mushroom soup instead. Dan dimakan dengan garlic [with herbs] bread. Waaahh gile mat salehla aku kan.



Went to the hypermarket to get the ingredients where eventually I find myself at the dairy product section. I need a fresh milk for that soup and a low fat one [dietla kan]. Without thinking I grab a carton and walked to the cashier.


Dalam aku nak membayar tu kan terprasan satu benda.


Susu berperisa pisang.



Can I milk your banana?



Apaaaaaaaaaaaaaaaaa? Siapaaaaaaaaa yang suka minum susu perisa pisang itu? Aku dapat merasakan kekejian pisang didalam susu itu.


I mean, if you ever taste it, how does it taste like? Ughh


Lucky for me that I realized it before I began to mix them with my soup or else wallah aku boleh jadi anthony bourdain masak mushroom soup perisa pisang dan buat-buat macam lazat padahal dalam hati berkata "tahi, masakan apa ini?" or maybe "shit, what the fuck is this?"


Sup pisang. Eee

No comments: