Thursday, January 11, 2007

$#%egdhdfy

Every time class started, I will surely hangin.


First, I am so broke. Have to buy books, books and ntahape-hape persediaan belajar. Sangat marah but haih ok nevermind kerana tuntutlah ilmu hingga ke china. Poyo tak poyo skang?


Secondly is, I think I am more densela nowadays. I mean, when the lecturer was talking I couldn't get what he's trying to say tapi budak-budak depan aku siap angguk-angguk lagi ok. Siap tulis-tulis. So, to be sync with them, aku pon tulisla tapi ehe menulis untuk membeli apa atau lukis bunga-bunga dalam organiser. Which is so perangai lama. I mean, hell. Keji sangatkah aku ini. So, I decied it's time to balance myselflah. I mean, I've been reading craps all this while. Pasal kasut-kasut, baju-baju, beg-beg, chenta-chenta. So, perhaps this time I should start a new habit on buying and reading informative materials. But, aku tatau which material should I read. Ingat nak baca reader's digest tapi terasa macam zaman skolah menengah tapi aku suka, Times rasa macam keji dan tak terbaca. The thing is, aku bukannya suka ok, aku malas dan tak suke but I have to. Takkan nak jadi sengal tak tahu apa bende and menggulupur tahap dewa bila nak buat assigment. So, any good suggestionlah?


Third, I feel like being a pelanggar rempits. I don't have any issues with motor cyclist honestly speaking. I do consider them tapi mengapakah perlu bawak motor macam celake? Buta ke apa, sah sah aku dah bagi signal nak masuk masa dekat roundabout kenapa kau sukati cross depan aku sampai aku termencarut dalam kereta? Kau tau tak aku tgh cuba mengontrol anger sekarang? Others, why do you have to bercakap-cakap dengan motor lain semasa memandula? Brenti and cakap tak boleh ke? Dan perluke berlumba-lumba di jalan raya sambil mencelah-celah?Aku sangat takut satu hari nanti, aku dengan sengaja akan melanggar diorang.


Fourth, Nazri sebab you dah masuk sem lain I dah takde groupmate :(.


Now, where is my baskinlah!

No comments: