Monday, January 01, 2007

Celebrate!




Raya Haji + New Year's Eve was a blast. Raya Haji co-incidentally falls on the same day as my brother's birthday so we celebrated his birthday along and we gave him a present as well. But the taik thing is, gua terpaksa bangun sewaktu subuh musipat to goreng bergedil since we made soto that day. Sampai tergoreng tangan sekali, macam biasa. Dan macam biasa gua telah menghabiskan semua makanan dimana ia berakhir dengan tercirit setiap 30 menet. Gilalah, mana taknya, siapa yang penah makan masakan aku, would understand sepedas mana aku masak. Komfem buasir.


So, later that night, we went out. Initially I was thinking to chill at home but haihhh, apakah ertinye kalau ada kawan-kawan tapi menyegal di rumah. Saya bukan kera sumbang yo,atau dasar manusia tak appreciate kawan so I join the tetek as usuallah. Berdansa hingga ke pagi even harus mencirit disana dan disini. Walaupon begitu, hatiku masih riang kerana walaupun cirit tetapi masih dapat meraba. haha.


And as usual, ended exhausted dan tidur besama-sama kucing kesayangan :)


Isn't that a wonderful start?

No comments: