Saturday, February 10, 2007

$%%^^%&^&**&%^RGG

Babi.


I am stressed so I am allowed to mencarut. I was only 75% cured and acknowledged that I had another assignment to submit pada hari sabtu which is today. And it is to summarise a book chapter by chapter.


Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Kau ingat aku sami tangan 8 ke haaaaaaaaaaaaaa? Assignment yang lagi satu pon aku tak siapkan lagik okkkkkkkkkk.Ok, adalah tak tahu siapa perlu dimarah disini tapi nak marah sebab the language of the book is so mendalam. Tahulah kau cendiakiawan dan scholars tapi perlukah kau tulis bahasa ynag susah aku nak tulis balikkkkkkkkkkkkk? Aku tak paham kenapa orang suke tunjuk terrer dengan menulis bahasa yang macam jahanam.


Yang kedua. Kenapa susah nak paham yang "not interested" bermaksud not interested? Does it occur to you that I ma just being nice and not to show that I am interested? Perlukah aku tekankan disini bahawa i tidak mahu. Tidak mahu. Tidak perlu hantar sms comel. Tidak perlu hantar emel cakap apa-apa pon.E kad or what everlah. Dan tidak perlu cakap-cakap seperti kaulah pencinta wanita di ym. You just added more retakan to my head.


Yang ketiga. Tell me lah kenapa susahnye nak kelurkan kahak inilah weyyy. Menderita hidupku ini.


Yang keempat. Masalah personal. Marah sekali. marah luapan ynag dikumpul-kumpul tetapi tidak tahu bagai mana hendak berkata. Tunggu lagi 26 hari, it's either I burst or I will continue mencarut in this blog.


Lanchla wey, dah pukul 1 pagi and keje tak siap lagi.


Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

No comments: