Thursday, February 22, 2007

I feel happyyyyyyyyyyy

I am so sleepy and full but am feeling so happy.


Was planning to have dinner with my boss [sebab aku loserkan] at La Bodega but hey hey teteks suprised me by being there too. Tapi actually aku dah tau awal-awal sebab a) boss aku tak pandai berlakon b) dah nampak suzuki swift WNQ haha.


Apalah artinya makan tanpa gamba ye tak?



Teteks ku sayang :)



Tina, terima kasih kerana ini. I loiike



Saya suka baju kucingggggggggggggg merah.Ngiauuuuuuu



If you can see, my perverted teteks telah melukis tetek pada anj-anj itu.Pemyumbangleweng tapi saya chenta.



Ah.What is inside this box?



Roald Dahl books!I love lahhhhhhhhhh.



Yew know, there's so much I wanted to say but somehow gua tatau nak cakap apa sebab it was a marvelous event yo!


Cuma bak kata fadzi, kalaulah ianya jatuh semasa weekends pasti kami akan berdansa-dansa kecuali boss aku yang akan mengayu. Tetapi. Harus diingat, bos gua sangat ko-ol sebab dia suke tengok cerita charlie and the chocolate factory okkkkkkkkkkkk.


Tapi, apa-apa hal. I love my teteks soooooooooooooooooo much. Tiada galang gantinya :). You guys mean so much to me.


Thank you


And I can't wait for my extended birthday present next week. Like.. Yeayyyyyyyyyyyyyy


Oh. Pictures are at usual.

No comments: