Saturday, May 20, 2006

Sweet suga!

By right, I should be going to work by last Thursday but since I was so gatal ordering mcd [big mac.hoho]coz I'm craving for it, my fever didn't subside but became more worst after that. I spent the rest of the week lying in bed with feeling that my head are going to crack anytime.Bloody mcd. Then you know what? Usaha ku selama ini sia-sia. I lost 2 kgs in a week. Bloody hell.Hoh!


Buttt.. I got my pop tarts with swiss miss chocolate to complement them. Saiful itu adalah sangat baik ok. Malam itu dia telah menghantar kesemua bende ke rumah saya dan menginsist saya mengambilnya walaupun saya tidak mahu bersua dengannya kerana muka saya pucat macam setan. And he said


"My God, you look so pale"


See I told you oredi. Sheesh


But, am one happy bunny allright. Selepas 2 hari mengstuffkan diri dengan pop tarts, my fever subsided. Seeeeeeeeee, kalau awal-awal lagi aku dapat makan pop tarts, komfemla boleh baik demam cepat ok. Itu belum lagi orangina tu, kalau I said yes when he offered me orangina that night, gua gerenti dah boleh main skipping keesokkan harinya.haha


ohhh cintaaa..




Ini tak, bagi aku makan antibiotikla, ubat tahan sakitla.manala nak baik? Hahahaha. Next time just feed me with ermm..amusing food?


Whatever.


Anyway, am going for bbq at nikkit's house today. And uhhh, I dyed my hair really black coz I sort of want to look like ashlee simspson but instead I look like ashlee setan but hey, that's not the point.


Will be taking pictures there since ade yang dah tanya bila aku nak letak gamba since dah boring tengok gamba sama.Korang ingat aku ni apa? Entertainment service provider? Tapi takpe, tak menjadi masalah nak letak gamba aku banyak-banyak. The question is..can you take it?


Hahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Happy weekend bunnies!
Mwah!!

No comments: