Monday, May 22, 2006

BBQ

The bbq was great. Everything was great except my look. I soo look like shit sebab baru baik demam [haha..alasan..alasannn]. But I do think I look more pale than usual. Skejap-skejap aku rasa sejuk, skejap-skejap aku rasa berpeluh. Namun, demi ketulan-ketulan lamb aku sanggup juga pergi ke sana.


Am not going to tell every little details of what happen coz I know you guys don't want to read all those craps. So, I'll just cut it short.


The food was superb. Chicken, beef, lamb, sotong, fish [tapi aku tak sempat makan semua sebab balik awal].There were also coleslaw [tina and jaja yang buat okesssssssss], mash potatoes, puddings yang bapak sedap [timmy nanti bagi resepi.hehe], bee hun and fried rice. And yeah bebola api err..something bebola.


Fine. I'll show you the picture.






Nyam


That's the food part. Selain daripada makanan yang sedap, another attraction was the fooseball table. Hah, tau tak betapa emonya perempuan-perempuan itu apabila mendapat bebola itu? Dan betapa terkejutnya boifren boifren serta hubby hubby mereka melihat gadis gadis itu semua sangat teruja menjerit keterujaan? Jangan tertipu dengan gadis gadis yang bercop srikandi di dahi, yang sungguh oh lembut melayan boifren..coz once they meet their species, hehe..


If you are someone who leave peace and tranquility, or someone who are attracted to the vogue and perempuan melayu terakhir type.. tsk..you're so not welcome.





Di saat suasana masih tenang.




Was hoping to see Nicky but I had to leave early and she had to came late coz she had to finish her work first. Afidavit pemende tah dia cakap.


Cibaila, apsal aku nampak macam gemuk padahal berat aku dah jadi 39 kg ni? Aku komfem nak kene buat push up hari-hari. Apa ingat aku rajin sangat ke. Sangat stress ok. Bertambah stress bila dah seminggu tak pegi keje tiba-tiba hari ni kene keje. Hoihhhhhhhhhh.


Haha. Sorry for the perubahan angina secara mendadak. You must forgive me I'm recovering.


Anyway, aku tau korang bukannye rajin sangat buat keje pon, so if you still feel the weekend fever, here, click to this page for more pictures.


Before I sign off[ha!], I just want to tell you, hari ni aku bad mood sebab

a. Aku macam kurus tetapi sebenanye gemuk
b. Rambut aku sangat macam celake
c. Hari ni keje kerja


So please don't tegur me on ym dengan semangat inkuiri mahu berkenalan ATAU mahu bercerita mengenai kesengsaraan hidup anda ATAU bercerita tentang perkara yang aku tak faham ATAUPUN apa-apa saja alasan


Melainkan, you are shful danny or you have some news that really can cheer me up. Else, stay away from my face.

No comments: