Tuesday, May 23, 2006

Snipzzzzzzzzzzzzzzz

Yahhhhhhhhhhhhh. I know that I'm supposed to keep long but akhirnya aku telah memotong rambut ku itu.


Shitla. I told Ginny to make it look like a boy buttttt i still look girlish. Apa ni Ginny?Anyway still can see her expression bila aku menyuruh dia memotong rambutku padahal baru 3 minggu lepas aku cakap aku nak dtg bulan depan nak buat spa curl.


Me: You cut it short ha. Boy short
She: Tamaula, nanti lu punya abang kasi hantam wa
Me: Manade abanglah!
She: Itu you selalu cakap kalau saya gunting salah nanti abang lu malah?
Me: Tadaaaaaaaaaa..tada..kali ni kalau you gunting salah, kakak pulak yang marah you.
She: Perempuan meh?





So, there are reasons why I cut my hair.


  1. Sebab cuaca sangat panasssssssssss
  2. Aku nak meringankan kepala, korang ni ada yang suke semakkan kepala aku ok.
  3. Sebab bila rambut aku buruk i will drive people away.hehehheeeeeeeeee


Okla..Dun know what to write anymoreeeeee..

Tata bunnies

Me lurve yuhh.

No comments: