Friday, May 12, 2006

Hohhhhhhhhhhhhhhhh

I am feeling hollow today.


It\'s because I\'m missing someone so badly when I\'m not supposed to.Bak kata Ferhad, mengapakah dunia kejam padaku?Ohhhhhhhhhh.


Wtf.


And the second reason is, I\'m fucking working fucking today. Ye, aku tau korang sedang bergolek-golek sekarang tapi ini kompeni tidak recognise cuti wesak sebab hello, kalau tak keje camane nak gain profit ok? Jadi tak perlula ok nak wesak-wesak inih.


Third, sakit kencing aku tak baik-baik lagi.Kencing campur darah. Dokter tu kata dlm masa 3 hari baikla.Ni dah bape hari dah niii?Nak duduk pon kene placing betul-betul okk.Terasa \'tempat itu\' sakit umpama kene rogol [note:i tak pernah dirogol okesss]. Sangat sakit. Bila hendak mengencing, adalah perlu menggenggam seusatu so bile air itu keluar sakitnye tak terase. It\'s like peeing thousands of knives. Aku tiap-tiap tahun dapat penyakit ni. Sebagai seorang mak yang saiko, mak aku sangat risau. Dia risau saya akan mandul kemudian hari which is I oso dunno apa kaitannye ok.


Mengapakah hidup ini terasa agak sia-sia?


Oleh itu saya berazam tidak mahu membuat kerja hari ini.
Trima kasih.

No comments: