Tuesday, April 04, 2006

Bite Me!

semut yang kiut tetapi sakit kalau menggigit. Courtesy of pesa [sebenanye aku kene pakse huhu] who snaps beautiful pics


Pernahkah anda berbual dengan wanita dan wanita tersebut membalas dengan kata-kata pedas? Adakah anda terasa seperti digigit semut?Hahaha..


Do you know why?


It's only words..and words are all I have to take your heart away.



  1. "Ex I memang lawa, tapi I suka you sebab your inner beauty"
    Adakah kau coba mengatakan aku tak lawa?Kalau ye pon aku tak lawa, tayah cakap boleh tak?



  2. "Oh, you mungkin tak faham sangat, nanti-nantila bila ada masa lagi I explain"
    Oy, kau ingat aku bodoh sangat ke?



  3. "Ala takpe, perempuan tak susah sangat. Lelaki yang kene susah sikit. Kene kerja kuat"
    Ok, kalau macam tu bagi aku beg chanel seploh, hermes doblas ..lepas tu manolos lima.Boleh?



  4. "Kenapa tak cakap you dah kapel dengan orang ? You are not being honest with me. I thought we are friends. Friends should be honest to each other"
    Yeah we are friends, perhaps you are not significant enough untuk aku bagitau. Yang kau upset sangat ni pahal?Kata kawan biasaaaaa...



  5. "Apa nak kesah, ex you bukan hensem sangat pon"
    Tapi rupa lagi semenggah dari kau ok?



  6. "Inflasi makin dekat, mungkin you perlu carik keja lain atau cut off 25 % beli make up and kasut"
    Ade aku mintak duit kau ke nak beli apa-apa? Huh?



  7. "Oh, ye ke..bla..bla.. so you bila nak blanje I makan? Lunch pon ok, dinner pon ok"
    Wakk luuuuuuuuuuuuu!



  8. "Muka you ni macam..[letak mana-mana pelakon gerak khas atau sembilu atau any crite sengal]"
    WTF?? Am I supposed to be flattered?



  9. "Oh, I single lagi sebab nak gf yg nak yang macam beyonce, skin brown, muka cam halle berry, lips cam angelina jolie, body cam liz hurley"
    Oh, mesti muka u ni macam brad pitt kan?kan?kannnnnnn?



  10. "Kenapa you ni setiap kali cakap dengan I mesti nak marah?"
    Duh! I dont like you. Isn't that obvious?

Please, if you doon't have anything wise to say..don't say anything. I am not nasty for no reason.

No comments: