Sunday, January 29, 2006

ntahla

It's Chinese New year and I desperately need to go shopping. I repeat desperate.


Why? Because I found that lots of my precious baju were missing. Even the xixili bra is missing.My guess baby t is missing. Tyan skirt is missing. Apa la lagi nak missing. The red halter neck is missing. Wah, siapa yang ambik barang-barang aku?Itu aku belum check mekap dengan accecories aku lagi tu.


Yelah, memangla i'm one absent minded kakak yang comel butttttttttttt.. kalau setakat misplace accecories tu logikla ni baju yang aku suka. Celake.Skirt tu baru pakai sekali ok, pelikla.Siapa yang ambik niiiiii..Dah merata carik ok



Lepas tu ni tgh ada mood nak shopping chinese new yearla pulakkkkkkkkkkkkk.Cutilah semua kedai-kedai itu.


Ok let's make a list what are the things that I wanted to buy.
1.Cute tops/halter/tube/whateverrrrr
2.Miss Sixty /Ax jeans[kalau ade saizla]
3.Shoes for jalan-jalan
4.Shoes for errmm sporty sporty type
5.Bra
6.New navel stud
7.Books



Apa punye listla.
Ah, tak kire..belasah je jalan..kalau suke boleh beli.


Apa pasal entry ni macam dah sampai tahap bimbo?
Whatever.

No comments: