Tuesday, January 17, 2006

Cerita-cerita keji

Hello. Apa khabarla. Sorryla k semalam tak sempat nak update pasal bz sangatla. Sebenanye telah datang lambat ke opis sebab celake mane tah yang tak reti buat jalan lepas tol Damansara tu, bapak jam ok. Sempatla saya menghabiskan 3,4 batang rokok tapi nasib baiklah tidak rasa hendak terberak.Jikalau tidakkkkkkkk..


Sangat sengsara rasanya kalau terpaksa menahan hajat dalam keadaan begitu. Dua tahun lepas kan, saya dengan nik telah menumpang kereta fadzi dan sumainya[masa tu boifren lagi k] Mail untuk pergi ke perkahwinan Tini di Terengganu. Dalam kesejukan malam, saya terjaga dan terasa hendak mengencing. Lalu saya pon menotify Mail, tetapi dia menyuruh saya bersabar. Akhirnya sampai ke satu tandas di mana orang yang menunggu bapakla ramai seperti hendak membeli tiket akademi fantasia. Lalu saya menyuruh mail mencari toilet yang lain sebab saya komfem tak boleh berdiri lama-lama. Kami pun meneruskan perjalanan, setelah banyak onak dan duri kami lalui, tetap tidak juga nampak toilet lalu saya berkata pada mail


"Mail, bentilah sini. Aku seres nak kencing. Selambalah kencing tepi jalan"


Tetapi Mail..


"Kepala hotak kau. takde..takde.. Aku takkan benti tengah jalan..Tahanla sket, skejap je lagi"


Rupa-rupanya sekejap lagi Mail itu bertukar kepada dua jam.Selama dua jam saya terpaksa menghiburkan hati dengan menyanyi lalalala untuk mengawal perasaan. Hanya Tuhan sahaja yang tahu kesyukuran saya apabila berlari-lari anak pergi ke toilet. Perasaan itu memang asyik tetapi keji.


Selain dari suka merasa hendak membuang air besar atau kecil pada masa-masa yang tak relevant, saya juga suka terlupa menutup zip seluar. Ini adalah kerana saya merupakan seorang pelupa, entah kenapala, saya pon tak tahu.


Pada suatu hari pada tahun 1998 saya telah pergi ke library[ha!] bersama kekasih saya[masa tula] untuk mengulangkaji pelajaran sambil bercinta.Setelah penat membuat tutorial kami pon mula berpoya-poya di dalam library. Walaupun ada papan tanda suruh senyap tapi kami sukati cakap kuat-kuat. Tiba-tiba ada seorang budak lelaki memanggil saya.


"Chics, sini kejap"


Wah, mungkin dia mahu memarahi saya kerana membising.Lalu saya dengan garangnya pergi kearah dia.


"Aa..Kenapa?" *Sambil buat muka garang*
"Eemm.." * Muka serba salah*
"Laa..cakapla cepat"
"Seluar kau tak zip"



Wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..Terasa diriku ini seperti ingin menyamar sebagai kerusi dan meja disitu. Kenapa dalam banyak-banyak perkataan, perkataan itu yang kau cakaaaaap?


Sejak hari itu, saya mula berasa conscious terhadap diri sendiri. Setiap kali saya pergi berjalan-jalan apabila ada orang memandang tersenyum-senyum saya akan mula berpeluh dan terus pergi ke toilet.


Ok. Cukup cerita keji untuk hari ni.Dah pegi buat keje masing-masing sebelum HR awak orang nampak.


Tata n muah muahhhhhhhhh.

No comments: