Tuesday, November 14, 2006

Kad yang hilang

I was told that I had an appointment on the 8th. How canla since I won't be here so the lady reschedule to the 13th. Okla. Balik kuching aku pegila.


So pagi semalam I wentlah and had to wake up early since gua agak fail bab jalan-jalan ini. Dahla kad dia aku dah hilangkan tapi takpe dr die hemsem.



Me: Kad saya dah hilangla kak. Hehe
Asst: Ha?
Me: Tapi nama dr saya dr. megat.
Asst: Aa no,bor ingat tak? *wrinkle her forehead
Me: bal..bla..bla..
Asst: Eh, appointment awak ni bulan depanlah.


Taik. Patutla aku cek nama dr. megat tak bertugas hari itu. Hah.


So I though, alang-alang dah sampia sini marilah melawat-lawat. Thought of melawat wad bersalin dan berpura-pura sebagai melawat sedara ynag baru beranak but I couldn't find the wad. Mana entah buttt I found the saikaitrik wad. Adalah macam nak masuk tapi the door is not open indicating not welcoming public.


Last-last, pergi ke hospital adalah untuk memakan semangkuk bubur dan sepinggan egg sandwich sahaja.


Hoh.

No comments: